can't take my eyes off you(song)

2010110702:02










 

※參加一別開生面的婚禮,可以和新人合拍大頭貼,可以

邊聽情歌邊品味佳餚,一首首的情歌伴隨著爵士風味的唱

腔,不但炒熱了氣氛,也使婚宴滿是羅曼蒂克的氣息。當

樂曲響起,男歌手深情款款地唱這首歌的時,啊!我的心

醉了!那遙遠又熟悉的聲音,彷彿又在耳畔響起-------

 


 

CAN’T TAKE MY EYES OFF YOU

原唱:Frankie Vallie

翻唱:Joanna ang

 

 

 

You're just too good to be true.
完美的妳讓人怦然心動
Can't take my eyes off you.

我無法移開對你的注目
You'd be like Heaven to touch.
你就像天堂般高不可攀
I wanna hold you so much.
衷心地渴望親近你
At long last love has arrive

真愛終於降臨
And I thank God I'm alive.

感謝上帝讓我如願以償
You're just too good to be true.

聖潔的妳讓人怦然心動
Can't take my eyes off you.
我無法移開對你的注目
Pardon the way that I stare.
深情款款地注視著妳
There's nothing else to compare.
萬事萬物不及妳的重要
The sight of you leaves me weak.
妳使我神魂顛倒
There are no words left to speak,
不知如何傾訴衷曲
But if you feel like I feel,
倘若你能感同身受
Please let me know that it's real.
請讓我知道妳的心意
You're just too good to be true.

完好的妳讓人怦然心動
Can't take my eyes off you.

我無法移開對你的注目
I love you, baby,
我愛你永不渝
And if it's quite alright,
如果美夢成真
I need you, baby,
有妳的陪伴
To warm a lonely night.
必能溫暖這寂寞的夜
I love you, baby.

我愛妳永不渝
Trust in me when I say:
請相信我的真情
Oh, pretty baby,
噢!親愛的寶貝
Don't bring me down, I pray.
懇求別讓我夢碎
Oh, pretty baby,
噢!親愛的寶貝,
now that I found you, stay
全心全意地希望擁有妳
and let me love you, baby.
對妳的真愛永不渝
Let me love you
真愛永不渝
Libby 翻譯〉

https://www.youtube.com/watch?v=NGFToiLtXro

https://www.youtube.com/watch?v=KI38zamK-Zs